czwartek, 1 sierpnia 2013

1813

Właściwie to mam tutaj tak wielkie zaległości, że nie wiem o czym pisać. Chyba wyrosłam z tego bloga po prostu. Mhmm, Lolaa jesteś taka dorosła.
Nie marnuję tych wakacji,chociaż niestety 11 dni w Taize nie mogę zaliczyć do udanych. Po powrocie wzięłam się ostro za nadrabianie zaległości ze znajomymi.
Zastanawiam się tylko, gdzie podziało się moje poj*banie, że tak powiem, które w tamte wakacje dawało o sobie znać. Chyba się zestarzałam. Boże, ratuj.
Także w te wakacje jestem całkiem spokojna, rozważna i rozsądna. Czasem tylko w odpowiednich okolicznościach włącza się po*ebaniec.
Dzisiaj mija nam pół roku związku, a mnie wydaje się jakbyśmy zawsze byli razem. Dziękuję kochanie, dużo poprawiłeś i naprawiłeś jak Ci już mówiłam. Kocham Cię.
Kings Of Leon- Sex on fire
Luxtorpeda-Autystyczny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz