piątek, 16 listopada 2012

idiots everywhere

Wieedziaaałaaam, że dostanę banię z tego zasranego dyktanda melodycznego w muzycznej. Jestem debilem, że tam dzisiaj poszłam.
Nie byłam w szkole.
Psychoza kochana się odezwała
Tańczyłam przed chwilą przy Guns'n'Roses i w ogóle to poszłabym na koncert metalowy, chcę sobie poskakać i pomachać włosami i czuć tą muzyczną fazę
Wszyscy jesteśmy tylko kawałami mięsa. Idiots idiooots everywhere
Miałam być teraz na melanżu, ale jestem cholernym śmierdzącym leniem i rozwaliłam się plackiem w łóżku. Kocham moje łóżko. Tak samo jak Toyotes. Nigdy mnie nie zostawią. Moje kochania dwa najsłodsze. Na co mi ludzie potrzebni w ogóle, skoro mam Was. W sumie nie mam ludzi raczej. Mam Docjana. Tylko to renifer.
Wesoło mi.
Cześć psychozo, też tęskniłam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz