poniedziałek, 5 marca 2012

Dzieciak powraca

Noo więc właśnie, dzieciak powrócił. Nadal oglądam bajki Disney`a, chociaż przeplatając to z 'Jersey shore' i słucham znowu celtyckiej muzyki hahaha. Kajene !Prawdziwa Lorina powróciła ! Królowa elfów, właścicielka Wröjdena, poskramiająca Wikingów i przemieniona w syrenę. Właśnie tak. Pewnie się domyślasz, do czego doszło. Przypomniałam sobie o naszej książce i mam zamiar przeczytać ją jutro.
MAM WAS WSZYSTKIM W DUPIE. Myślcie sobie o mnie co chcecie, ale nie łudźcie się, że mnie to obchodzi.
Co interesującego robiłam przez ostatnie dni? A na przykład w sobotę w nocy siedziałam w oknie, z nogami przewieszonymi przez zewnętrzny parapet, słuchając na fula Awolnation, śpiewając i drąc się na pół wsi, jak bardzo wszystkich nienawidzę i kocham tylko ToyToya. Taki mały odchył emocjonalny.
Kajene, specjalnie dla Ciebie i starej, prawdziwej Loriny. Dzieciak powrócił !
Z naszej prywatnej 'biblii'. ^ ^ 'Kroniki Spiderwick' achhh...


<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz