piątek, 24 lutego 2012

But when the sun's back high Baby I wave bye-bye

Coo za porażka. Można powiedzieć, że to ostatni dzień ferii. God, why?
Zjadłam wczoraj pół paczki paprykowych Pringlesów, oglądając 'Zaplątanych'. Co za dojrzałość.
Zaraz obejrzę 'Alicję w Krainie Czarów' z najcudowniejszym, najprzystojniejszym i najzdolniejszym aktorem na świecie Johnnym Deppem. Ale Pringlesy sobie daruję ; )
Kajene, Ty wyrodny przyjacielu, nie wybaczę Ci tego !
Strzeliło mi coś do głowy dzisiaj i kupiłam sobie landrynkową sukienkę...Nie do wiary.
W kwietniu kolejna edycja 'Błotnego Patrola H6'. Yeaaaahh bitch !
GCH-Cookie Jar Wzięło mnie na takie nuty. Travie jest słodki.
Guns'n'Roses-Paradise City Coś normalniejszego
Hunter-Labirynt Fauna Tekst i głos Draka. Achh <3
Nie mam zdjęć.



<33

1 komentarz: