poniedziałek, 30 stycznia 2012

Sylwester vol.II

No więc w sobotę mieliśmy powtóreczkę z sylwka. Impreza była co prawda z okazji urodzin Anitki, ale i tak był to sylwester part II ;p Ogólnie działy się różne ciekawe rzeczy. Najbardziej zapamiętałam do ruchAnię, Dodkę liżącą ziemię i robiących 69 Stanleya i Mateusza hahaha. Ja tym razem nic nie odpieprzyłam ; ) Dostaliśmy wszyscy takiego powera, jak przyjechał jej brat, że w 10 min dom był wysprzątany. No prawie...Mam nadzieję, że Anita nie ma dużego przypału. Po 24 wszyscy poszli. Ja, Sylwek, Karolina i Jochymka spałyśmy tam w jednym łóżku haha, bardzo wygodnie było. Rano koło 11, meega 'wyspane' wbiłyśmy z Jochymką, Nati i Sylwią na osiedle, a potem pojechałam sobie do domciu. Na szczęście przeszedł kit, że byłam w kościele ; )
Anitka, zajebiście było ! Mam nadzieję, że ściany się domyły <3
A dzisiaj było do dupy.
Zdj z Błotnego Patrola H6 Dzień II 'Popierdółka'. Toycia ; *



<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz