niedziela, 15 stycznia 2012

Oh My Goood.

Czuję się jak debil. Spk, normalne. Nie będę się zagłębiać w szczegóły.
Szykuje się intensywny tydzień -_- Już wiem, że będzie nieudany.
Egzamin w muzycznej z instrumentu i 4 sprawdziany z umuzykalnienia, do tego jutro z chemii, w czwartek z biologii...Uczyłam się dzisiaj w przerwach pomiędzy filmami. Ambitnie ; )
Znowu mnie wziął ten sarkastyczny humor.
Obejrzałam 'Polowanie na czarownice'. Coś się we mnie zmieniło. Nie odwróciłam się na widok rozkładającego się trupa ; ) FACEPALM.
W marcu województwa, a ja rzygam już na o myśl pisaniu esejów. Nie mam czasu do chooolery. Jaasne.
Rozciągałam się ostatnio, wsparłam się jakoś tak dziwnie na lewej ręce i znowu zaczął mnie boleć nadgarstek przy zginaniu. Może pora iść do lekarza...? Niech amputuje krw.
Zakochałam się w tym.
Zdjęcia z urodzin Ilony ; *





<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz