piątek, 2 września 2011

Holiday...Goodbye!

Wiem, wiem...Trochę jestem spóźniona z notką o końcu wakacji, ale nie mogłam się zebrać, żeby coś tu nagryzmolić. Tak misiaczki, koniec tego dobrego...Lajcik, za 10 miesięcy wakaacjeee ! ^ ^
Co na zawsze pozostanie w pamięci:
1. Pierwsza objazdówka do Błotnego Patrola-Terrano w oleju, koparka,odciski od siekiery, grzebień w zupie Pod Smokiem, śmiech Miszela, Lola dzielny kierowca, 'Tyyy jakby co, to ja nic nie widzę', 'Za zderzak go! Niech urwie!', duużo wody w aucie, wparadowanie na festyn w Uszwii...
2. Druga objazdówka- kiełbasa na trawersie, 'Słuchaj się pilota!',moje wrzucanie 5 zamiast 3, operacja Yamahy, 'Ee bo w jakaś ścianę wd*pcyłem !', Oktan i Miszel atakujący bociana, kulig w błocie...
3. Paaatiii <3-wszystkie wyjścia na boisko, 'Jak się piję %, to nie powinno się śmiać...','Nie lubi się bo nie, tylko czemuś', loody, tańczenie na boisku, trzepak, miasto z Nią i Damianem, rozmowa z Arkiem, rodzinne zloty, woda w kieliszku wujka, zwalenie mnie z łóżka, poznanie rodziny do 12353 pokolenia...
4. Noc w Krakowie z Pati ( wybaczcie, ale niestety nie mogę tu napisać o wszystkim; ) -karaoke, Staaasiuu, Kitsch, Łubu- Dubu, pizza i obleśny koleś w Fauście, breakdance w rynku, napalona Rosjanka w Atmosferze, Kamikadze, 'Ja to bym chciała teraz tylko wodę gazowaną z jedną kostką lodu...', nasz boski taniec. Dużo by wymieniać...
5. Arłamow-'Widzę drogę!', dłuuuugie wojskowe lotnisko, niesamowicie ogromne lasy, miasto jak z tamtej epoki, Niuniek, 'Ja tu zostaję. Dajcie mi tylko terenówkę', 'Jeżdżą tu nie raz tacy, brudni, ubłoceni, że jak Boga kocham, nic a nic nie widać!'...
6. Wszystkie wyjścia z Ogórkiem-osiedle, 'Aaa jadę!', Niuniunia, muffinki, żel do dezynfekcji rąk, kolczyk w pępku, łażenie po rozkopanej drodze, FRUUGOO, zdjęcia na Partyzantów, 'Kuu*wa, weźcie się odwalcie komary!', ' Ej nie bo tam jest jakiś dziadek'...
7. Spotkania z Agu- 'My tylko sprawdzamy czystość wody', ' No wie pan...my i chłopaki?', różyczka od Niej, kłótnie gdzie idziemy, fioletowy błyszczyk, koty w Zapiecku, zboczone gołębie, ryby w Babicy, glany vs.trampki...
8. Z Kajene-Kurt, Saddam Husain, mleko z miodem, pogo w deszczu na środku ulicy, 'To jest stóg!(...) Na stóga!', 'sesja' w piwnicy, 'Jedzie sobie Toyota, Toyota tralalalaaa!',Fredator Drapieżca podpierniczony przez jej mamę, posiedzenia pod Kaziem...
9. RockAutostrada -chodzenie po rzeczce boso, pogo, fala, mąkaa, 'Eeej ! Buty, błagam, bo mi palce już sinieją!', na barana u Damiana, moje biedne trampki, skóra obdarta glanami, ból karku, 'Kuur...Jak ona wyje, wychodzę!'...
10. No i najlepsze. 'Błotny Patrol H6'- piękny boczek, ' I duupaaa', moja gleba w błocie, znikające PKP-y, piękny wyskok na 4 łapy, ognisko, Marcin z Detektywów, 'Ave Toyotka!', 'Karola, coś taka poważna?', włączniki reflektorów nie do odszukania po ciemku, 'Jezuu przytyć muszę!', ich jazda po pijaku, wylądowanie w rowie, jazda na azymut, spanie w aucie pod dwoma kocami, w dwóch bluzach i dwóch bluzkach, chłopaki w namiocie prawie rozjechani, wywiady, 'No Toyotka, do zobaczenia na następnym rajdzie', opalanie na masce, 'Moja córka czasem też przyjeżdża ze mną, ale generalnie się boi, w sumie ma dopiero 17 lat, więc młoda jest,może się bać...A Ty ile masz?-15...- Ahaaaaa.', niesamowity ból palców i wiele, wiele więcej...
Kurde, rozpisałam się. Wybaczcie ^^ Nie dodaję teraz zdjęć, bo ten post byłby strasznie długi...Oczywiście tych zarąbistych rzeczy przytrafiło mi się we wakacje więcej, no ale nie starczyłoby mi nocy na opisanie tego ; )



<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz