piątek, 30 września 2011

30.9.11

Chłopcy, buziaki z okazji Waszego święta ; *
Wracałam dziś na nogach z muzycznej i stwierdziłam, że fajnie się idzie nocą przez wieś. Cicho, spokojnie, czasem tylko przejedzie jakiś samochód, nad głową świecą gwiazdki i takiee klimaty...
Mam niesamowitego farta. Dziewczyny przypomniały mi wczoraj o sprawdzianie z niemieckiego, który miał być dzisiaj, więc zaraz po muzycznej zaczęłam się uczyć...potrwało to może minutę, a potem książka latała po pokoju. A na lekcji okazało się, że sprawdzian będzie za tydzień ^^ To się nazywa mieć szczęście. Btw. dostałam dziś opieprz na niemcu nie wiadomo za co -_-
Za to wdż był świetny ; ) Graliśmy w butelkę, obkleiliśmy Emilce włosy korektorem itd...Kocham 3b <3Nie będę dzisiaj filozofowała, bo już weekend, więc mój mózg odpoczywa ; ) A jeśli chodzi o zdjęcia to kompletnie nic nie mam, więc zrobiłam byle jakie na poczekaniu.
Jakieś pytania?
Aa loov <3

<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz