wtorek, 30 sierpnia 2011

What the hell ?

Co jest z tym światem?! ;/ Nie wiem, czy to ja ogłupiałam, czy inni ludzie, ale powoli zaczynam się czuć, jak przybysz z obcej planety. Śmieszy mnie to 'melanżowanie' dzieci z podstawówki, jaranie się fajkami, kacem i piciem. Dla mnie to po prostu zabawne. Alkohol jest okej, fajki (przynajmniej dla mnie) są bleeee. Wszystko jest dla ludzi, ale 12 latka, chwaląca się, jak bardzo była nawalona poprzedniego wieczoru, to jakiś kretynizm. Co za jakieś głupie myślenie, że żeby być szanowanym i 'zaistnieć' w świecie, trzeba pić, palić itd. Według mnie to nienormalne. To samo sądzę o rozbieranych zdjęciach i 'sprzedam dziewictwo za...', u dziewczyn, które ledwie wyrosły znad podłogi. Aaaaaaaaaaa ! Jak ja nienawidzę tego powalonego świata...Jak to szło? Boże, widzisz, a nie grzmisz...A potem dziwisz się, że taka Lola w Ciebie przestaje wierzyć.
Zdjęcia z szalonej nocy w Krk. z Pati. Mam tylko z pierwszego klubu i następnego poranka niestety...Nie było jak i kiedy robić zdj. Ze względów bezpieczeństwa (nie wiem, kto może tu zajrzeć ;p), nie będę pisała co robiłyśmy ; )


<33

1 komentarz:

  1. Zgadzam się w 100% ! to jest idiotyczne i po prostu szczeniackie ! nie rozumiem tego...

    OdpowiedzUsuń