piątek, 19 sierpnia 2011

Omne possible est. Ut credatis.

Z Agu <3 Jesteś śliczna, czemu nie chcesz w to uwierzyć? : (
Nie wiem właściwie jak dzisiaj jest. Żałuj w szpitalu, rajdu nie będzie, wakacje się kończą...A w dodatku mój przyjaciel ma mnie chyba w d*pie.
Zastanawiałam się dziś nad kościołem. Nie zgadzam się z wieloma poglądami przez niego głoszonymi. Po co zabraniają antykoncepcji? Lepiej, żeby potem taka matka zabiła swoje dziecko, żeby było niechciane? Bez jaaj...No cóż. Sprawy wiary są delikatnym tematem, więc nie będę nic więcej mówiła, oprócz tego, że sama już nie wiem czy wierzę w Boga czy nie.
Myślę nad założeniem bloga szafiarskiego, albo czegoś takiego. Nie wiem tylko czy znajdę kogoś, kto będzie mi robił zdjęcia itd. Pomyślimy.
Jutro basen z Anią ^ ^Piosenka na dziś: System Of A Down- Lonely Day.



<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz