środa, 24 sierpnia 2011

Let`s have some fun !

Basen z Klaudią i chłopakami <3 Znowu było zarąbiście : ) Chciałam wyjść dzisiaj z suchymi i nieskażonymi tą ohydną wodą, włosami, ale nie udało się niestety. Wolę nie myśleć co za stworzenia w tym basenie pływają...;p Od dwóch dni nie jem praktycznie nic, bo ciągle jestem poza domem do wieczora i schudłam 1 kg ;p Podoba mi się to bardzo. Te ostatnie dni wakacji spędzam baardzo aktywnie, aż sama sobie się dziwię, że nie mam ochoty płaszczyć tyłka cały dzień w łóżku. Plany na najbliższe dni: jutro- zebrało mi się w końcu na kupienie książek do szkoły, oprócz tego CHYBA zdjęcia z Becią; piątek-baseen <3,sobota- Kraków z Klaudią,niedziela-....no bo w końcu trzeba trochę przytyć z ciastkami przed telewizorem...;p



<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz