czwartek, 21 lipca 2011

...

Noo nie wiem sama co napisać dzisiaj...Tak długo nic nie pisałam, dużo się działo rzeczy fajnych i mniej fajnych. Przyjechała moja ukochana kuzynka z Ameryki, więc jestem cała szczęśliwa. Odpierdzielamy różne śmieszne rzeczy, jest git. Alee znowu jakaś taka melancholijna jestem, wyjebkę na cały świat mam i w ogóle. Nie umiem nawet opisać tego jak dziwnie się czuję. Jakoś...pusto? Chciałabym cofnąć czas, żeby nie dopuścić do tego, abym poznała co to off-road, żebym nie poznała pewnych osób. Byłoby łatwiej i mniej boleśnie. Haahaa. Pierwsza notka po długiej przerwie i już narzekanie. Doobra, trzymajcie się, postaram się już nie narzekać ; *
Nie chce mi się zgrywać nowych zdjęć, więc dodam dziś stare.
Melodia na dziś pochodzi z 'Titanica'- An Ocean of Memories.

<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz