poniedziałek, 20 czerwca 2011

Wakaacjee !

Nie pojmuję tego, że już za chwilę wakacje...! Z jednej strony ZAJEBIŚCIE, ale z drugiej do dupy ;/ We wrześniu nie będzie już 3 klas z nami...;( Masakra...
W sumie fajny dzień ;p Zaraz po durnym apelu poszłyśmy do Ilony, potem domek i sprzątanie zaburdelowanego (jakie fajne słowo) pokoju.
Jestem z siebie zadowolona, w końcu...Nauczyłam się grać na pianinie kołysankę z Labiryntu Fauna. Hmm...ktoś mi dał dziś dużo do myślenia, sama nie wiem czy spróbować to zrobić. Zobaczymy jak będzie, jak na razie jestem chyba na nie. Ech.
Jutro zakończenie roku w muzycznej. No właśniee, kolejny dylemat ;/ Uczyć się 4 rok na perkusji czy przejść na pianino, na którym i tak umiem grać?! Pokręcone. Boże, jak ja pragnę tych wakacji, żeby chociaż na chwilę móc wyłączyć mózg, bo po prostu wysiadam od tego ciągłego gdybania i zastanawiania się. ;/ Zdjęcia z piątku z Klaudią na osiedlu.
Melodia na dziś: uwertura z 'Halki' Moniuszki. Tak jakoś ;p

<33

1 komentarz:

  1. Lolaaa , co tu moje zdjęcie robi ? :*
    Zuzaaa <3

    OdpowiedzUsuń